Hotel Norddeutscher Hof er et 3-stjerners overnattingssted i et shopping område i Hamburg innen meter fra Kunsthalle. Hotel Norddeutscher Hof Hamburg ligger i St. Georg bydelen, og tilbyr 24 timers security og en bagasjerom samt flerspråklig personale.
Hotel Norddeutscher Hof tilbyr 46 rom med et sikringsskap og et skrivebord. Extras inkluderer et separat toalett og en dusj på baderommet.
Hotell tilbys en gratis kontinental frokostbuffé som serveres daglig. Innkvarteringsstedet ligger ca 100 meter fra MUTTERLAND Stammhaus kafé.
Hotellet har en beleilig beliggenhet 5 meter fra Hauptbahnhof Sued U-Bahn-stasjon t-banestasjonen. Museumsskipet U-434 ligger 3 km fra hotellet, og Hamburg flyplass ligger 5 km unna. Dette hotellet ligger i Hamburg, i umiddelbar nærhet av Ohnsorg Theater. Hotel Norddeutscher Hof ligger omtrent 15 minutters gange fra Dammtor togstasjonen.
Flyplasser
Togstasjoner
Flyplasser
Togstasjoner
Landemerker
Her kan du finne bekreftede anmeldelser som brukerne våre la ut på dette nettstedet
Carl
2023-12-21
Rommet var en fin størrelse og frokosten var velsmakende med masse alternativer. Sentral beliggenhet, bare en hyggelig spasertur unna Binnenalster. Personalet var utmerket, og innsjekkingen var rask.
Knut
2023-11-04
Vakker god størrelse bad. Sengen var komfortabel og det var gratis Wi-Fi.
Hans
2023-10-24
Beliggenheten er perfekt, 10 minutters gange til t-banestasjonen. Frokosten var en sjenerøs, de lager et vidt utvalg av mat.
Einar
2023-10-23
Beliggenheten var fantastisk og offentlig parkering var i nærheten. Fikk et praktisk og stille rom i god stand.
Jan
2023-10-17
Rommet var funksjonellt og moderne, sengene var komfortable. God mat som brød, ost og kjøtt følger med.
Kjartan
2023-10-12
Funksjonelle rom, sengen var komfortabel pluss at det var et god størrelse bad. Praktisk og topp beliggenhet - noen få skritt fra overalt vi trengte. Ved hjelp av det effektive og vennlige personalet hadde vi et komfortabelt opphold.
Børge
2023-10-05
Ovedrnattingsstedet har fantastisk plassering nær en moske. Komfortabel seng, rent rom og praktisk, jeg satte pris på.
Ragnvald
2023-09-25
Fint, komfortabelt rom med et kompakt bad. Uovertruffen og koselig beliggenhet, rett ved siden av Schauspielhaus. Du kan gå til et bakeri og supermarked.
Liv
2023-09-22
Rommene var ekstremt romslige og store med gode senger.
Karl
2023-08-12
Ekstremt romslig hotellrom, det var stort med gode senger og rent bad. Sjenerøs og velsmakende frokost med masse fersk mat.
Sverre
2023-08-11
Beliggenheten var topp og jeg kunne benytte meg av offentlig parkering i nærheten. Brød, ost og kjøtt til frokost var god.
Marie
2023-07-26
Personalet var eksepsjonell fin og innsjekking var rask. Rommene er ekstremt romslige og praktiske og sengene var herlige.
Ingrid
2023-07-12
Vi var der i 3 netter, totalt sett hadde et fint opphold...
Fredrik
2023-07-06
Personalet var effektivt og imøtekommende en vi hadde en rask innsjekking. Frokosten hadde god mat og det var brød, ost og kjøtt.
Einar
2023-06-29
Det var komfortable senger og store rom. Beliggenheten var ganske praktisk innen rekkevidde av Kunsthalle.
Erling
2023-06-28
Komfortabelt rent hotell og personalet var imøtekommende og hyggelig. Rommet var stort, jeg likte veldig godt sengen og det store badet. Maten var fersk - et imponerende utvalg av alternativer. Beliggenheten var fantastisk og utmerket, veldig nær sentralbanestasjonen og handlegatene. St. Georg-distriktet var verdt å bo i.
Personalet var dårlige, forventet ikke at det skulle komme.
Johan
2023-05-30
Jeg hadde sjenerøs og velsmakende frokost med eggerøre.
Margrethe
2023-05-19
Vi likte veldig godt rommet: det var rent og ryddig. Vi hadde en komfortabel seng og de tilberedte en en sjenerøs og velsmakende frokost. Utmerket og fabelagtig beliggenhet nær Ohnsorg Theater. Hotellet lå nær pubs og barer. Vi hadde et fint opphold her under jul.
Personalet - noen av dem var dårlige.
Geir
2023-05-14
Beliggenheten var praktisk og topp for å gå rundt Kunsthalle. Rommet er funksjonellt og stort, vennlig personale.
Atle
2023-04-06
det er et komfortabelt hotell, jeg likte veldig godt den gode beliggenheten og ekstremt romslige rom. alt i alt var alt beleilig, likevel vi hadde et ganske lite bad. frokosten var god og alt personalet var imøtekommende og eksepsjonell fin. flott måte å avslutte jul på.
Personalet var dårligt.
Lars
2023-04-01
Moderne rom, praktisk med vakre utsikter, hårføner, komfort seng, imøtekommende personale. Praktisk beliggenhet - i nærheten av Schauspielhaus. Det er beliggende i et utmerket område som er en annen bonus:)))